Skocz do zawartości

Zdjęcie

Życie w ciągłym biegu

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Weronika18550

Weronika18550

Ekspert

• Members
  • PipPipPip
  • 684 postów

Napisano 22 June 2018 - 10:11 AM

Moi drodzy, jak radzicie sobie z życiem w ciągłym biegu? Ja pracuję, studiuję, trenuję prawie codziennie i mam na głowie rodzinę. Czasami po zakończonym tygodniu dosłownie nie wiem jak się nazywam. Wiem, że żyje tak znaczna część społeczeństwa. Jak sobie z tym radzicie? Staracie się mimo wszystko zagospodarować jakąś chwilę na odpoczynek? Chwilę tylko dla siebie? Czy życie w biegu jest zdrowe?

Polecamy

Polecamy
  • Advert

Dołączona grafika

#2 Matylda

Matylda

Nowy

• Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 22 June 2018 - 12:32 PM

Jak najbardziej uważam, że życie w ciągłym biegu nie jest zdrowe, a wręcz przeciwnie. to jakaś masakra. Wiem sama po sobie, że człowiek jest wypruty i nic mu się nie chce.

#3 katarzynaczarna

katarzynaczarna

Ekspert

• Members
  • PipPipPip
  • 403 postów

Napisano 24 June 2018 - 16:45 PM

Czasami po prostu trzeba wygospodarować dla siebie chociaż chwilę i spędzić czas nieco luźniej. Tempo życia jest obecnie zabójcze, ale nie dajmy się zwariować. Oczywiście jest taki typ ludzi, którzy funkcjonuję znacznie lepiej jak żyją bardzo dynamicznie, ale nawet ci ludzie powinni czasami zwolnić i pozwolić organizmowi się zregenerować.

#4 Kornela

Kornela

Początkujący

• Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisano 02 December 2018 - 17:42 PM

Nie jest łatwo, bo też mam pracę, dwa kierunki na studiach, a do tego trzeba zrobić trening, wrócić do domu, posprzątać i ugotować... ale dla chcącego nic trudnego :)

Ważne, aby w tej całej gonitwie znaleźć choć chwilę dla siebie, chociaż jeden dzień, np. w weekend, kiedy można zwyczajnie odpocząć.