Skocz do zawartości


Najbardziej lubiana zawartość


#57296 Od Dzika do Zawodnika - Piotr Nowak

Napisane przez Adam890518 w 10 January 2016 - 15:09 PM

ale bcaa to do końca jecie? ;) czy zmieniacie na bezsmakowe ? :P

 

głupie nie odstawienie propa czy peptdów  w porę trzyma dużo wiecej wody niż jakieś tam śmieszne słodziki. Dużo też zależy od dawek antyestrogenu, diurektyków itd. Jak ktoś sie decyduje na odwodnienie przy pomocy leku weterynaryjnego zawierającego hgcl i nie trafi z dawką to żadną siłą wody w sobie nie zatrzyma :P

 

Nie popadajmy w paranoję z tym słodzikiem i odstawianiem go ...

Jeśli już coś odstawiać to olej :)

 

ja znam taką wersje:

4tyg przed dodajemy oxe/wino/master, podbijamy dawka ia itd... a w diecie zmiany takie .... odstawiasz słodziki.... sylwetka z tygodnia tydzien się wyostrza. A to przez odstawkę słodzików ;) to troche tak jak goście co po grubej libacji alkoholowej wymiotują i mówią że to przez sałatkę która była na imprezie.

 

Szykowałem juz tylu ludzi, na tą wiosne w tej chwili mam 15 osób a prawdopodobnie dojdzie mi jeszcze kilku. Odstawienie słodzików sprawdziło mi sie moze u jednej cz dwóch osób. Całą reszta wychodziła i na i po odstawieniu, różnicy z tego tytułu dużej nie było. Powiedziałbym ze zadnej ale zmiennych jest tyle że cięzko ocenić co ile miało wpłwu w ostatecznym rozrachunku.

 

I znowu żeby nie było ze się czepiam :D chodzi o to że spoktałem się kilka razy z sytuacją ze trener pakuje w zawodnika 10-12 środków, ale każe odstawić 4tyg przed masło orzechowe bez soli i cukru z primaviki, bo tam jest "mączka chlebka świentojańskiego i ona trzyma wodę". 94% orzechów, lecytyna sojowa, tłuszcz palmowy i dopiero mączka. Wiec na 100g ile jej moze być? a zawodnik miał cale 20g masla w diecie. Miał zamienić na olej. Oczywiście cala plejada środków, do tego bcaa 4x dziennie i vitargo po treningu już tej wody nie trzyma.

 

Lub inna sytuacja. Odstawianie, cudowanie, przychodzi dzien zawodów. Nie zależnie czy zawodnik danego trenera jest z natury szczupły czy łatwo łapie wode, nie ważne czy zbijał 8-10kg do limitu czy nie, nie ważne jaką ma formę i w jakiej kat startuje. Wszyscy dostają zalecenie "worek ryżu co 1,5godz". A jak są dwudniowe zawody to taktyka - " po 1szym dniu wypij litr wody potem juz nie pij i jedz jak jadłeś." Ne ważne czy jesteś suchy, zagłodzony czy jesteś niedocięty i zalany. Każdy dostaje to samo. I gdzie logika skoro trener zaleca odstawić słodziki itd. a w kluczowym momencie idzie na łatwizne? I najlepsze ze kilka osób z forum przekonało o tym na własnej skórze.




#22496 KONKURS

Napisane przez Agresywna Masa w 25 October 2015 - 14:22 PM

Witajcie, aby wziąć udział w konkursie wystarczy tylko, że:

Krok I - polubicie fanpage Agresywna Masa.TV https://www.facebook...resywna.masa.tv
Krok II - udostępnicie ten post https://www.facebook...?type=3
KROK III - w  tym temacie napiszecie swoje imię i nazwisko
 
Zwycięzca otrzyma:
-Real Whey
-Carboone
-Kreatynę TCM
-Bezrękawnik Agresywna Masa
-Szejker Real Pharm
-Próbki suplementów

Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 08.11.2015

Załączone pliki


  • krzychuasher, dominik szczebak, Dominika2502 i 2 innych osób lubią to


#80164 Hormon wzrostu czy testosteron?

Napisane przez Adam890518 w 28 May 2016 - 21:39 PM

ja je.. co rady, dla osoby "otyłej"... otyłość to coś więcej niż nadwaga i bierze się z przypadku. Nie objadać się jak świnia, ruszyć dupe, wytrwać w swoich postanowianiach dłużej niż tydzien czy dwa. Żadnych środków nie potrzeba w takim wypadku


  • Bartosz Buczek, KarolR, Piotr LIBERATORE Nowak i 1 inna osoba lubią to


#72179 Piotr LIBERATORE Nowak - przygotowania do sezonu 2016

Napisane przez Piotr LIBERATORE Nowak w 27 March 2016 - 11:00 AM

14 dni do zawodow

f8c77011b542195d465d069fed644f69.jpg58967c35d9beb97be11eae39cb978c77.jpg4c62c26583e9d76e54c72f42f363d3d4.jpg020c92658cd70600f1c06a1d552c6f06.jpg29056c604a0b5aa9700336b50c62284a.jpg549bcd532c2ea6da2bd340b1ae948dbe.jpg

Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
  • Bartosz Klimowicz, Gunsout, matejko95 i 1 inna osoba lubią to


#69045 Road to... Mistrzostwa Polski Kielce 2016

Napisane przez Maniek w 11 March 2016 - 10:21 AM

Bez kombinowania ze światlem :-)

 

Jedno na luzie, drugie klatka bokiem.

 

Nogi zjebane na maxa, ciężko napiąć, cardio leci juz 2x 40 minut.

Załączone pliki


  • krzychuasher, Piotr LIBERATORE Nowak, KrzysiekCiurus i 1 inna osoba lubią to


#9649 Cukier złodziej witamin i pożywka dla candidy albicans.

Napisane przez K44 w 25 September 2015 - 14:40 PM

Czy komuś się to podoba czy nie, cukier tak jak alkohol, leki i narkotyki to wróg naszej naturalnej flory bakteryjnej. Odpowiedni stan naszych jelit to warunek pozwalający na to, by system odpornościowy naszego organizmu działał zawsze sprawnie i dbał o nasze zdrowie. Cukier tymczasem jest zabójcą naszych przyjaciół bakterii naturalnie zasiedlających nasze jelita i wpływa negatywnie na równowagę kwasowo-zasadową, co samo w sobie ma bardzo negatywny wydźwięk między innymi w postaci tego że nadmiar amoniaku musi być usuwanu przez nerki. Układ immunologiczny nie tylko jest odpowiedzialny za to żebyśmy dawali sobie radę z przeziębieniem ale jego upośledzenie może wpływać na zapadanie na chorbę hashimoto, atropowe zapalenie skóry, stwardnienie rozsiane.
Stwierdzone zostało też że stan mikroflory bakteryjnej ma związek z czynnością receptorów wiążących estrogeny o brak niektórych bakterii znacząco wpływa na ich rozkład. Co w połączeniu z wysokim cukrem we krwi i obniżonym przez to testosteronem przynosi niezbyt interesujące efekty. Żeby było jeszcze ciekawiej cukier jest też dobrą pożywką dla candidy która w warunkach negatywnej równowagi flory bakteryjnej przygotowuje się do ataku na nasz organizm a cukier jest jej ulubionym "suplementem". Cukier jest także dobrym przyjacielem i żywicielem rozwijających się nowotworów. 
Skupiając się na grzybie candida, rośnie on odwzajemniając się bólami i wzdęciami brzucha oraz gazami. Candida w jelitach może zaś jeszcze przetważać cukier na ulubioną truciznę wielu ludzi czyli alkohol. Cukier do przemiany metabolicznej wykorzystuje zgromadzone rezerwy w organizmie, co prowadzi do niedoborów m.in. witamin z grupy B, wapnia i magnezu, cukier znacząco zaburza też ich wchłanianie. Dodatkowo sprzyja niedoborom fosforu, chromu i miedzi oraz obniża ilość witaminy E we krwi. Organizm żeby zapobiec zakwaszaniu przez cukier pobierze w ostateczności minerały z tkanek... 
 

  • bondo, Antek i Piotr LIBERATORE Nowak lubią to


#95704 BARTOSZ "KLIMAS" KLIMOWICZ, przygotowania do sezonu jesiennego

Napisane przez Gunsout w 14 May 2017 - 20:14 PM

comment_IWDlFt1BEIc7N4NtGZloKApWz1oBK309


  • Bartosz Klimowicz, Szczypiorex i Robert Tukaj lubią to


#85198 BARTOSZ "KLIMAS" KLIMOWICZ, przygotowania do sezonu jesiennego

Napisane przez Bartosz Klimowicz w 29 July 2016 - 17:43 PM

Tak to wyglądało dzisiaj rano po treningu, waga juz 84.1kg , 71 dni do startu takze zegar tyka ale oby na moja korzyść :)
Od przyszłego tygodnia moze wprowadzę zmiany i podkręce tempo ale zobaczymy czy bedzie taka konieczność bo aktualnie nie odczuwam ciężaru redukcji byc moze dlatego , ze sporo regeneruje sie i dbam o to jak nigdy
Załączony plik  image.jpeg   134.19 KB   3 Ilość pobrań
  • krzychuasher, Wiktoria Patrzałek i Damian63 lubią to


#77877 Gunsout - dziennik amatora:)

Napisane przez Gunsout w 06 May 2016 - 12:08 PM

W domu w domu, wczoraj ją przywiozłem:). Po pierwszej nocy przyznam, że ledwo żyje ; ). Aaaaa, fotka, tak wyglądał Bąbelek dwa dni temu, z dnia na dzień się zmienia:).

 

Załączony plik  Zrzut ekranu 2016-05-06 o 13.04.56.png   203.73 KB   1 Ilość pobrań

 

 


  • Bartosz Klimowicz, Wiktoria Patrzałek i Roberto lubią to


#77377 BARTOSZ "KLIMAS" KLIMOWICZ, przygotowania do sezonu jesiennego

Napisane przez Bartosz Klimowicz w 01 May 2016 - 18:26 PM

Ojojoj jak ładnie hihi smacznego ;) ładujcie baterie ;) buziaki
Sent from my iPhone using Tapatalk

Ładnie ładnie wczoraj pojedliśmy az rano na Cardio gdy wdrapywalismy sie na Gubałówkę itd 0 głodu nadal :D a poranny spacer ogolnie trwał prawie 2h na czczo :D

To jak ja byłem wręcz odwrotnie, polecili nam tą knajpe i było MEGA dobre jedzenie, zresztą nawet ciężko było tam zjeść, bo zawsze frekwencja przy stolikach 100% co też z drugiej strony jednak zachęcało, żeby zaczekać;). Ale najważniejsze, że też znalezliscie dobra knajpke i jesteście zadowoleni:) [emoji486] [emoji490] .

To wlasnie w tej u Owczara (jest bardzo blisko tej Twojej) jest bardzo duza i 2 piętrowa i tez czeka sie na stolik wiec pewnie podobne oblegane miejsca ale moze jutro uda sie do Twojej skoczyć o ile maja w MENU Fit posiłki :D

Teraz po 5 godzinnej wyprawie w gory ledwo smażymy posiłki na jutro i kolacje na dzisiaj ... Nogi nam w tyłki wchodzą na maxa az czyjemy, ze chudniemy :D
Załączony plik  image.jpeg   218.85 KB   4 Ilość pobrań
Załączony plik  image.jpeg   296.84 KB   5 Ilość pobrań
Załączony plik  image.jpeg   274.92 KB   4 Ilość pobrań
  • Gunsout, Wiktoria Patrzałek i KrzysiekCiurus lubią to


#73874 GELO - DZIENNICZEK SZKOLNY .....

Napisane przez Adam890518 w 08 April 2016 - 12:30 PM

to zdanie przynajmniej 8-9 osób z forum, mogę z nicków wymieniac jeśli bedzie trzeba. I daruj sobie "Panie" bo nie pisze tego żeby podbić sobie ego, bo nie musze, tylko u każdego jest petarda/kosa/ogień - mozna dowolne wstawić, podczas gdy często forma jest przeciętna(nie pisze tu o Grześku teraz). A żeby nie czytać to bym w ogóle na forum nie wchodzić bo piszesz dosłownie w kazdym temacie.


  • bodymaniak, Bartosz Buczek i krzychuasher lubią to


#61654 Bartosz Klimowicz

Napisane przez Kasia w 27 January 2016 - 00:14 AM

za rok i owszem planowo, tak ma być 

planowanie to mieliście iść tylko na sushi :)Czasami się planuje a życie i tak pisze swój scenariusz :) Tak więc nie jest powiedziane że to nie nastąpi szybciej :)


  • Bartosz Klimowicz, Wiktoria Patrzałek i Anczi lubią to


#121557 KONKURS - FIT WIERSZYK. :)

Napisane przez KingaB w 25 January 2018 - 12:24 PM

Czas Nas goni nieustannie.. a z redukcja jest tu marnie. Ty nam gumy turbo nie dasz miły, to na ziemię Cię sprowadzimy! :D Suple Reala zakupimy i Cię nieźle załatwimy...   :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: 

Dawaj te Turbo :D 


  • Bartosz Klimowicz, Dzikson_Trenuje i Kasia Kurlanc lubią to


#8268 Jakub Szczerba

Napisane przez K44 w 22 September 2015 - 16:10 PM

Rozumiem że ta tajemnicza kobra to coś w takim stylu jak robi tutaj Nathalia Melo:

 


  • jszczerba i krzychuasher lubią to


#71745 BARTOSZ "KLIMAS" KLIMOWICZ, przygotowania do sezonu jesiennego

Napisane przez Bartosz Klimowicz w 24 March 2016 - 22:49 PM

Szybki przegląd formy o 22.30 w pracy i mozna wracać do domu sie regenerować mmmm
Załączony plik  image.jpeg   92.29 KB   4 Ilość pobrań
  • Gunsout i Wiktoria Patrzałek lubią to


#67216 BARTOSZ "KLIMAS" KLIMOWICZ, przygotowania do sezonu jesiennego

Napisane przez Bartosz Klimowicz w 02 March 2016 - 14:24 PM

Witam wszystkich forumowiczów,

 

Zakładam nowy dziennik z racji tego, że mamy nowy sezon, czyli nowe przygotowania :) Oczywiście jest kontynuacją poprzedniego, dalej szykuję się na Męską Sylwetkę (Fitness Plażowe), lecz w tym będzie maksimum treści, minimum spamu :)  Gorąco zachęcam do śledzenia moich dokonań, na pewno pomoże mi wasze wsparcie w osiągnięciu mojej życiowej formy w tym roku :)

 

Dodam jeszcze, że w tym sezonie już mam potężne wsparcie drugiej połówki - Wiktorii Patrzałek, która również  szykuje się na starty w tym sezonie w Bikini Fitness - na Mistrzostwa Polski Juniorów, które odbędą się w Pazdzierniku w Warszawie, na których również wystartuję. Podsumowując we dwoje na pewno razniej, także przewiduje formę życiową i bez żadnej chwili zwątpienia ! 

 

Na temat mojej aktualnej diety,suplementacji i treningów będę zamieszczał posty na bieżąco, a teraz dorzucam dla przypomnienia kilka fotek z przygotowań do ubiegłorocznych zawodów:

Załączony plik  IMG_5484 - Kopia.jpg   138.39 KB   18 Ilość pobrań

Załączony plik  IMG_5691.jpg   52.8 KB   16 Ilość pobrań

Załączony plik  FullSizeRender.jpg   97.84 KB   12 Ilość pobrań

Załączony plik  IMG_4082.JPG   53.05 KB   14 Ilość pobrań

Załączony plik  IMG_2198.JPG   294.24 KB   11 Ilość pobrań

Załączony plik  IMG_3895.JPG   56.05 KB   11 Ilość pobrań


  • krzychuasher i Wiktoria Patrzałek lubią to


#60784 Bartosz Klimowicz

Napisane przez Bartosz Klimowicz w 23 January 2016 - 16:02 PM

SOBOTA:

Wleciał Trening z Paczałkiem: u Wiki całe mięśnie grzbietu - 30 serii + 10 serii na Brzuch, u mnie mięśnie naramienne + najszerszy grzbietu.

Na koniec treningu standardowo wleciało u nas 20 minut cardio i po treningu 40g Vitargo, 5g TCM, 40g Izolatu z Real Pharm i po 30minut Posiłek co lepsze u mnie i u Wiki po 100WW :D

Dodaje mój dzisiejszy trening + kilka fotek z Treniola :)

Mięśnie naramienne.

 

1. W staniu unoszenie ramienia bokiem do poziomu z linką wyciągu dolnego 4x12-15

2. Wyciskanie sztangielek w siadzie na ławeczce z oparciem (z rotacją dłoni) 12,10,8,8

3. Wyciskanie sztangi z karku w staniu (chwyt szerszy niż szer. barków)        12,10,8,8

4. Wycskanie sztangielki jednorącz (z rotacją)                                                     3x10-12

5. W staniu unoszenie ramion ze sztangielkami bokiem do poziomu                    3x12

6. W staniu odwodzenie ramion na wyciągach oburącz                                         4x15.dropset

 

Mięśnie najszersze grzbietu.

 

1. Podciąganie na drążku do klatki w szerokim chwycie                                       3xmax

2. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do karku w szerokim nachwycie          12,10,8,8

3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki w wąskim podchwycie           12,10,8

4. Ściąganie jednorącz z góry (hummer lub górny wyciąg)                        3x10-12, dropset

Załączony plik  FullSizeRender (2).jpg   204.52 KB   2 Ilość pobrań

Załączony plik  FullSizeRender.jpg   186.43 KB   2 Ilość pobrań


  • Gunsout i Wiktoria Patrzałek lubią to


#57621 Przygotowania do debiutów 2016 r. KrzysiekCiurus

Napisane przez KrzysiekCiurus w 11 January 2016 - 21:54 PM

Obyście mieli dobre przeczucia :) tzn fajnie by było jakąś wysoka lokatę zająć, ale najważniejsze jest dla mnie to żeby być w 100% zadowolony z swojej sylwetki i nie mieć do siebie pretensji że nie dałem z siebie wszystkiego
  • Wiktoria Patrzałek i Damian63 lubią to


#54784 Bartosz Klimowicz

Napisane przez Bartosz Klimowicz w 29 December 2015 - 14:25 PM

Dopiero dwa dni temu się ogarnąłem, że nie kupiłem jeszcze zdjęć z Mistrzostw Polski Juniorów.... więc szybko nadrobiłem błąd i już wykupiłem, płyta jest w drodzę, ale podesłał link do pobrania i wrzucam pierwsze z nich - piękne chwile i w 2016 roku mam nadzieję, a raczej mam cel aby ważyć z 4kg więcej :)

Załączony plik  IMG_5484.jpg   138.39 KB   1 Ilość pobrań


  • Wiktoria Patrzałek i KrzysiekCiurus lubią to


#36680 Ania Łasz Fit - testy suplementów

Napisane przez Ania Łasz Fit w 13 November 2015 - 22:03 PM

Dzisiejszy dzień, w moim przypadku dzień treningowy... :) Od dwóch miesięcy prowadze cykl treningów składających się z treningu A (klatka, barki, biceps, triceps) i treningu B (nogi, plecy,brzuch). W większości są to 3 serie po 15 powtórzeń, przerwy między seriami do 1 minuty. Takie treningi wykonuje na przemian, raz trening A, innego dnia trening B... Na siłowni w tygodniu trenuje 4 razy. Muszę przysnać, że jest to dla mnie dość cięzkie bo w ciągu jednego tygodnia robię 2 razy obwód całego ciała, wcześniej ćwiczyłam także 4 razy w tygodniu z podziałem na partie mięśniowe ale treningi te były spokojniejsze, mniej intensywne, raczej wykonywałam ćwiczenia metodą piramidalną, zwiększałam obciążenie a zmniejszałam ilość powtórzeń. Starałam się ćwiczyć na masę... Teraz po dwóch miesiącach bardzo wykańczających treningów śmiało mogę powiedzieć, że dopiero po wprowadzeniu nowego planu treningowego powstał u mnie duży progres... a masę raczej buduję przez żołądek a nie ma siłowni... :) Dlatego uważam, że tutaj bardzo posłużą mi odżywki Real Pharm... UNREAL jak dla mnie petarda, smaczny, łatwo się rozpuszcza i przy tak intensywnych treningach działa cuda.... Na ciele delikatne mrowienie, które bardzo uwielbiam... i moc trzymała mnie do samego końca... :) !!!

Na dole foto aktualnej formy po dzisiejszym treningu B.

Załączone pliki


  • ArturKoko i szabelos22 lubią to