Skocz do zawartości


Zdjęcie

HI TEC WHEY MASS BUILDER


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Bartosz Klimowicz

Bartosz Klimowicz

    Moderator

  • Moderators
  • 26274 postów
  • LocationWarszawa

Napisano 20 September 2015 - 16:59 PM

Załączony plik  pobrane.jpg   10.53 KB   0 Ilość pobrańZałączony plik  pobrane.jpg   10.53 KB   0 Ilość pobrań

Whey Mass Builder to wysokokaloryczny, węglowodanowo-białkowy preparat dla sportowców pragnących w krótkim czasie zwiększyć masę ciała. Whey Mass Builder to fundament silnych i dużych mięśni. Zastosowana w preparacie mieszanina polimerów, oligomerów i monomerów glukozy, czyli węglowodanów o zróżnicowanej długości łańcucha pozwala na długotrwałe i równomierne dostarczenie niezbędnej energii dla pracujących mięśni, a także na szybkie uzupełnienie zapasów glikogenu mięśniowego oraz na intensyfikację procesów syntezy białek w mięśniach. Whey Mass Builder dostarcza organizmowi pełen zestaw aminokwasów egzo- i endogennych w odpowiednich proporcjach i ilości, potrzebnych do potreningowej regeneracji tkanki mięśniowej oraz przyrostów mięśni w fazie nadkompensacji. Źródłem aminokwasów w Whey Mass Builder jest kompozycja białka serwatkowego z białkiem pszenicznym, która zapewnia wysoką przyswajalność i wartość biologiczną preparatu. Dodatkowo Whey Mass Builder wzbogacony został o kompletny zestaw witamin z grupy B, C i E, niezbędnych w prawidłowym funkcjonowaniu przemian energetycznych podczas zwiększonego wysiłku fizycznego. Wysoka zawartość kalorii, składników odżywczych i witamin zapewni kulturyście maksymalny przyrost masy ciała. Preparat przeznaczony jest dla zawodników szczupłych o szybkiej przemianie materii w okresie budowania masy ciała i siły mięśniowej a także dla przedstawicieli sportów wytrzymałościowych w celu całościowego uzupełnienia diety. 

Zalecane dawkowanie 
Około 50g (5 łyżek stołowych) rozpuścić w 250 ml wody lub mleka 

Dni treningowe: spożywać cztery razy dziennie- rano po przebudzeniu, dwie godziny przed treningiem, około pół godziny po treningu, godzinę przed snem. 
Dni nietreningowe: spożywać trzy razy dziennie zaraz po posiłku lub jako smaczny osobny posiłek (szczególnie z uwzględnieniem porannej i wieczornej porcji) 

SKŁAD: 
Porcja 50g 
Zawartość jednej porcji zaw: 
Wartość energetyczna 190kcal 
Białko 10g 
Węglowodany 36,4g 
Tłuszcz 0,5g 
Witamina C 15,0 mg 
Witamina B3 4,5 mg 
Witamina E 2,5 mg 
Witamina B5 1,5 mg 
Witamina B6 0,5 mg 
Witamina B2 0,4 mg 
Witamina B1 0,35 mg 
Folacyna 50 μg 
Biotyna 40 μg 
Witamina B12 0,25 μg 

Zawartość aminokwasów w 100 g białka 
Alanina 3,9 g 
Arginina 3,1 g 
Kwas asparaginowy 6,9 g 
Cystyna/Cysteina 2,7 g 
Kwas glutaminowy/ Glutamina 26,5 g 
Glicyna 2,5 g 
Histydyna 1,9 g 
Izoleucyna 4,3 g 
Leucyna 9,3 g 
Lizyna 6,1 g 
Metionina 2,2 g 
Fenyloalanina 4,7 g 
Prolina 8,4 g 
Seryna 5,2 g 
Treonina 4,2 g 
Tryptofan 1,5 g 
Tyrozyna 3,4 g 
Walina 4,4 g


Trening & Dieta Online - Zapraszam na Konsultacje :)

https://www.facebook...osz.klimowicz.7


Polecamy

Polecamy
  • Advert

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych